Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 03-17-2005, 06:03 PM
  #1
Fan Forum Legend

 
goodbreakingbad's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 354,054
My Best Friend's Wedding (1997) #1

Hey you guys! Ok, I just had to finally start a MBF'sW thread b/c this is my all-time fav. movie & I just adore it! I ship Julianne w/Michael & George (yeah, he's gay, but I don't care, I love them), lol.
__________________
"From here on, it's up to us to say where he's headed.
I like to call it "something better," and leave it at that."
goodbreakingbad is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2005, 07:53 PM
  #2
Fan Forum Star

 
AutumnColorsღ's Avatar
 
Joined: Jul 2003
Posts: 127,752
Glad you started a thread for this movie

This would have to also be one of my favorite movies to watch over and over. I lost count on how many times I have seen this film. Julia Roberts were just amazing in it.
__________________
“Don't worry about a thing. Cause every little thing gonna be all right."-Bob Marley
Couples Disney
Jenny
My LJ
AutumnColorsღ is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:47 AM
  #3
Fan Forum Legend

 
goodbreakingbad's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 354,054
Yep, finally started it! I think it's really gonna be you & me, lol.

Omg, me too, I lost count forever go, I just love this too much!
__________________
"From here on, it's up to us to say where he's headed.
I like to call it "something better," and leave it at that."
goodbreakingbad is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:09 PM
  #4
Fan Forum Star

 
AutumnColorsღ's Avatar
 
Joined: Jul 2003
Posts: 127,752
Aww well if its just me and you then thats ok cause we rock!

I know I watched it on VHS so much that the tape started to go bad so I had to go out and buy it on DVD.
__________________
“Don't worry about a thing. Cause every little thing gonna be all right."-Bob Marley
Couples Disney
Jenny
My LJ
AutumnColorsღ is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:19 PM
  #5
Loyal Fan
 
Nightcrawler21's Avatar
 
Joined: Mar 2005
Posts: 1,934
Ahaha! you two arent alone. I actually enjoyed this film even though it was a chick flick, but anything with Julia Roberts in it is good with me
__________________

Ben: This is something no one's ever heard about, and no one's ever seen before. This is hell on earth. -NOTLD
-John-
Nightcrawler21 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:22 PM
  #6
Fan Forum Legend

 
goodbreakingbad's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 354,054
Aww yay, another fan!

Yeah, I loved how they re-released the DVD w/a special edition one, I love it!
__________________
"From here on, it's up to us to say where he's headed.
I like to call it "something better," and leave it at that."
goodbreakingbad is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:25 PM
  #7
Loyal Fan
 
Nightcrawler21's Avatar
 
Joined: Mar 2005
Posts: 1,934
The ending was good, Julia looked real nice in her purple dress. I cant remember too much else that happened.
__________________

Ben: This is something no one's ever heard about, and no one's ever seen before. This is hell on earth. -NOTLD
-John-
Nightcrawler21 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 07:58 PM
  #8
Fan Forum Star

 
AutumnColorsღ's Avatar
 
Joined: Jul 2003
Posts: 127,752
Wow I didnt know you liked this movie Ben. I agree Julia Roberts is very pretty!
__________________
“Don't worry about a thing. Cause every little thing gonna be all right."-Bob Marley
Couples Disney
Jenny
My LJ
AutumnColorsღ is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 08:25 PM
  #9
Fan Forum Legend

 
goodbreakingbad's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 354,054
The ending was the best, one of the best ever, imo!
__________________
"From here on, it's up to us to say where he's headed.
I like to call it "something better," and leave it at that."
goodbreakingbad is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 09:17 PM
  #10
Dedicated Fan
 
TreeHillRavens3's Avatar
 
Joined: Apr 2004
Posts: 886
i this movie...i think i'm gonna have to go watch it now! lol!
__________________
Jamie
Bones Booth&Brennan
TreeHillRavens3 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 09:21 PM
  #11
Fan Forum Star

 
AutumnColorsღ's Avatar
 
Joined: Jul 2003
Posts: 127,752
you should
__________________
“Don't worry about a thing. Cause every little thing gonna be all right."-Bob Marley
Couples Disney
Jenny
My LJ
AutumnColorsღ is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 11:23 PM
  #12
Elite Fan

 
Sheebs's Avatar
 
Joined: Apr 2004
Posts: 27,507
The moment I wake up...before I put on my make-up...I say a little prayer for you....While combing my hair, now....And wondering what dress to wear, now...I say a little prayer for you...


I could go on and on but I will stop HAHAHA



I love this movie! Especially George
Sheebs is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2005, 11:53 PM
  #13
Fan Forum Star

 
AutumnColorsღ's Avatar
 
Joined: Jul 2003
Posts: 127,752
I loved it when George sung that song He has a rather nice voice
__________________
“Don't worry about a thing. Cause every little thing gonna be all right."-Bob Marley
Couples Disney
Jenny
My LJ
AutumnColorsღ is offline   Reply With Quote
Old 03-19-2005, 04:53 AM
  #14
Master Fan

 
Emily's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 20,442
I absolutely love this movie me and my friend can't help but sing really loud at the scene of 'i say a little prayer' George was probably the best character! brill movie!

Oh and the scene with Kim's really bad singing




emily
__________________
C a r r i e . B r a d s h a w
well, that's just fabulous.

Emily is offline   Reply With Quote
Old 03-19-2005, 09:16 AM
  #15
Fan Forum Legend

 
goodbreakingbad's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 354,054
Yay, more fans!

Omg, I loved the singing in the Lobster Shack, that was great! George was the best!
__________________
"From here on, it's up to us to say where he's headed.
I like to call it "something better," and leave it at that."
goodbreakingbad is offline   Reply With Quote
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2019.

Copyright © 1998-2019, Fan Forum.


TEST