Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

 
 
Tags Thread Tools
Old 08-19-2013, 02:10 AM
  #1
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
Dutch/Belgian Thread #18 - Season 5 here we come!



Some of our favorite guys



Zo, ik dacht dat een titel wel op zijn plaats was Waarschijnlijk zitten we in S6 als deze thread vol is We hebben helemaal geen OP Ik zal aan Sara vragen of ze een kleine banner voor ons kan maken

Jou laatste post;

Quote:
Originally Posted by Nightwish (View Post)
Monday again

Zag wel wat lelijke promo pics maar gelukkig stond er bij dat ze van ss4 waren.

Zou ook wel een grotere tuin willen hebben maar dan heb je wel meer onderhoud. Loungeset is vrijdag gekomen, zaterdag is er een vriend van de oudjes langs geweest om hem in elkaar te zetten, dat was ook weer een drama. Hoorde ook op het nieuws dat het vanaf Woensdag/Donderdag weer mooi weer wordt, nu is t weer aan t regenen,yuck!

Das minder van TCA dat er geen speech was, maar better luck bij de PCA's. Hopelijk heeft mn andere mannetje dan ook nog wat geluk. I agree, scheiding is idd kut maar als acteur moet je je wel professioneel kunnen opstellen.. Hoe zit het nu met Ian en Nina?? is alles weer alsof er niets is gebeurt? Heb het allemaal niet zo gevolgd.

Ik kijk altijd op coolspotters maar er zijn genoeg andere blogs waar tvd fashion gepost wordt. Ppfft, idd.. wat Elena aan heeft is vaak niet te betalen voor een gemiddeld mens. Had mn Anthro bestelling vrijdag al binnen. Wel tevreden mee, alleen valt het ene groot en t andere klein. je weet het nooit daar, volgens mij moet ik wel porto betalen als ik het wil terug sturen dus daar heb ik ook geen zin in.

Tijd voor een nieuw draadje, wil jij hem starten??
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena

Last edited by loezzzje; 08-30-2013 at 03:03 AM
loezzzje is offline  
Old 08-19-2013, 02:23 AM
  #2
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
pff ik verveel me nu al, en het is pas maandag gelukkig is mijn vriend donderdag en vrijdag vrij. vrijdag is hij jarig dus mss gaan we wat leuks doen, als hij niet al andere plannen heeft gemaakt

die promo pics waren zo lelijk! wat heeft Ian aan in godsnaam? en Paul dan. Yikes! en Nina's kleren zagen er ook niet uit, ze leek wel een prostituee

Ja, wel meer onderhoud ja Achja, ik werk er ook niet elke dag in. Alleen 1x in de week onkruid eruit halen (kut werk!) en elke dag beetje alles sproeien, als het niet regent, zoals het vanochtend deed!! Ik werd er gewoon wakker van Dingen in elkaar zetten bemoei ik me niet mee

Wanneer zijn de PCA's? Ja, ik hoop voor je dat ze beiden geluk hebben Ik weet niet hoe het met Ian & Nina zit, volg het ook niet echt want het interesseert me allemaal niet zo veel meer Volgens de tabloids zijn ze uit elkaar maarja bij CC leek het weer van niet. Ik weet het ook niet meer Als ze maar happy zijn dan vind ik het al best! Mijn priority is toch DE en niet Nian

Mijn eerste pakketje van H&M is al retour bij hun. Gelukkig Ik had het niet bij een TNT punt afgegeven maar in de brievenbus gestopt, dusja als het dan niet aan komt, heb ik geen bewijs. Maar het is verwerkt, pfew Toen ik nog op school zat was ik heel erg van de dure kleding, nou mag het van mij hoe goedkoper hoe beter Ik ben weer een echte Nederlander Maarja toen ik nog jonger was paste ik alleen in Miss Sixty spijkerbroeken, en die zijn flink aan de prijs. Nu koop ik ze gewoon bij H&M of Only. Gelukkig heb ik bij H&M meestal wel 1 maat, maarja das het vervelende met online bestellen.

De eerste DE BTS pic is uit Maakt het wachten alleen nog ondraaglijker! Hopelijk komen volgende maand de promo's uit voor de series!
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-19-2013, 03:50 AM
  #3
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Hier slaat de verveling ook al behoorlijk toe. ben alweer zo lang thuis, hoop toch echt snel weer een baan te vinden.. maar het valt allemaal niet mee.

Haha, die promo pics waren afschuwelijk, heeft Nina ook niet dat outfit aan op de dvd cover? of is dat weer een andere? Hoop toch echt dat ze eens wat fatsoenlijke promo pics maken..

Ik had nog een banner in thread #3 ofzo gevonden, anders kunnen we die wel tijdelijk gebruiken. Excuse my horrible photoshop skils.
http://img.photobucket.com/albums/v6.../iandutch2.jpg

Volgens mij worden de TCA's altijd aan het begin van het jaar gehouden?
Maar idd.. zolang ze allebei gelukkig zijn vindt ik het ook goed en wij onze DE fix krijgen...

Mooi om te horen dat je pakketje is verwerkt. Ik wilde eerst ook alleen merk spijkerbroeken hebben maar tegenwoordig koop ik ook alles bij H&M, Forever 21 enzo. Lekker makkelijk!

BTS... be there soon? Of waar staat het eigenlijk voor? Zag er pas ook 1 van BatB voorbij komen. Waar kan ik die van DE vinden? Ik kijk meestal op spoilertv maar ik zie hem daar niet bij staan? Hopelijk wat fatsoenlijke promo pics next month.. omg... zag wat pics van Jay on set met fans en hij zag er zoooo hot uit, was eerst niet zo fan van zn korte haar maar het staat hem heel goed.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 08-19-2013, 04:10 AM
  #4
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
ik ben ook alweer 8 weken thuis, ik wil weer aan het werk!

ja, ik denk dat het dezelfde outfit is. echt verschrikkelijk. laten we hopen dat die van S5 stukken beter zijn!

oh hij is cute! ik ga hem gebruiken

oh zou kunnen ja, kan me er wel iets van herinneren dat het al geweest is idd. ja precies, als DE maar happy zijn samen en veel scenes hebben, dan vind ik het best oh mijn dash staat vol met die foto dus ik zal hem wss zo gevonden hebben ff kijken

daar issie al

http://31.media.tumblr.com/b694e35e3...y95eo1_500.jpg

Ja en stukken goedkoper Ik zag dat 1 van mijn spijkerbroeken alweer een paar slijtage plekjes heeft, ik zit te dubben of ik al gelijk een nieuwe ga kopen of nog ff afwacht

behind the scenes heb ik altijd begrepen oh Jay blijft ook altijd mooi om naar te kijken and Stephen van Arrow
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-19-2013, 04:34 AM
  #5
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Ian heeft tenminste niet zo'n lelijk fel gekleurde stropdas om maar t outfit van Nina kan eigenlijk echt niet... maar ieder zn smaak..

Alles waar Ian op staat is cute.

Ik kan me nog heel goed herinneren dat PCA al geweest is dit jaar. maar ik zal verder niets over mn andere mannetje meer zeggen..

Ahhh..nice DE pic!!! Hoop dat ze veel happy scenes samen hebben. de rest maakt me allemaal niet zoveel uit.

Nu is het nog sale dus wie weet kan je nog wat leuks op de kop tikken voor een leuk bedrag.

Heb je al TB gekeken? Was al gespoiled voordat ik de ep had gezien, stupid getglue!

haha, tuurlijk... BTS = Behind the scenes Had ik moeten weten!!! Meer set pics please!!
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.

Last edited by Nightwish; 08-19-2013 at 04:43 AM
Nightwish is offline  
Old 08-19-2013, 04:53 AM
  #6
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
oh die stropdas doet het hem he echt te lelijk

vergeet ik hem nog in de OP te zetten maar nu gedaan

van mij mag je wel over je mannetje praten hoor

Hij is zeker nice en nou wil ik meer zien! heel mijn dash is aan het freaken door 1 foto

ja das ook weer waar ja. heb nou niet echt zin om 70 euro voor een spijkerbroek uit te geven dus mss kan ik er wel 1 voor de helft scoren ergens

ik heb het stukje met Eric gekeken omdat er een aantal aan het freaken waren hier en ik wilde weten wat er gebeurd was toen ie opstond gingen mijn ogen wel automatisch daar naar beneden maar das niet mijn schuld, hallo ik ben een vrouw! ik hoop niet dat ie dood is

pff ik heb echt al 6x met mezelf afgesproken om iets te gaan doen maar ik kan de laptop maar niet afsluiten!
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-19-2013, 05:00 AM
  #7
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Idd.. hij had beter voor een mooie zwarte kunnen gaan... Ik hou wel van mannen in pak..

Ik heb die banner in 2008 ofzo gemaakt. Maar beters iets van niets voor onze OP.. anders is het threadje ook zo kaal zonder foto's of animations, wie weet kunnen we nog wat anders leuks toevoegen.

Wat aardig van je dat ik over mn mannetje mag praten.. als het too much wordt hoor ik het wel..

Dash? is dat een tumblr term? Ik ben er nog steeds niet mee begonnen, 2 twitter accounts en facebook is meer dan genoeg.

Ik kan ook nog wel een paar nieuwe broeken gebruiken, heb voornamelijk shirjes gekocht en winter truien.

Hahahaha, mijn ogen werden ook gelijk naar beneden getrokken, zou niet zo mooi zijn als ik daar niet naar zou kijken. maar hoop ook niet dat ie echt dood is... zou wel heel sneu zijn. Sookie's verhaal interesseert me niet zoveel en Alcide is ook niet meer zo leuk als vroeger...

Ik moet ook nodig wat anders gaan doen... maar ik lig wel lekker in mn bedje en wil er niet weer 2 jaar over doen om dit threadje vol te krijgen.

Ik was net de kat kwijt, lag ze weer in het vogelhuisje en ze wilde er niet uit. maf beest.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 08-19-2013, 05:14 AM
  #8
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
de hele kleur incl. stropdas is lelijk. ik snap ook niet waarom hij in pak is en niet gewoon jeans en een leather jacket, zoals Damon is. maarja ik zal wel weer geen verstand van styling hebben

ja, ik zat net ook al te denken wat we nog meer kunnen toevoegen. als ik Sara straks spreek zal ik het wel ff vragen of ze nog wat dingetjes weet. misschien pics van Ian en andere series die we kijken ofzo?

ja, dan laat ik van mij horen

Ohja, je hebt geen tumblr Als je een tumblr hebt en je reblogged of post dingen op je eigen tumblr dan komen die op iemand anders zijn 'dash', die jou volgt zeg maar. Dus ik zie nou wat de mensen die ik volg, allemaal posten en dan kan ik dat evt. weer rebloggen van hun en dan komt het weer op hun dash terecht

ik ben ook altijd meer van de shirtjes. ik heb een hekel aan spijkerbroeken kopen omdat die heel vaak niet passen, ik heb vaak ruimte over bij de voorkant en als ik dan een maatje kleiner neem past de rest niet meer daarom koop ik altijd gelijk een broek als ie past en ga ik niet opzoek naar een andere

oh mooi dus ik was niet de enige ik moest wel lachen hoe hij daar in zijn nakie een boek zat te lezen ik heb al lang geen TB meer gekeken en als Eric nou dood is ga ik helemaal niet meer kijken. maar hij zal toch niet dood zijn? hij heeft de meeste fans van allemaal.

ik heb me ook net pas aangekleed ga nou eens boodschappen doen denk ik. heb vrijdag en zondag een feestje hier thuis voor mijn vriend zijn verjaardag dus als ik nou alvast de inkopen doe, ben ik klaar

ja we moeten deze sowieso nog vol krijgen voor de S5 finale, anders heeft de titel niet echt nut meer

hahaha ja mijn hond heeft ook van die rare fratsen. ik was hem laatst ook kwijt, paar keer geroepen, het huis 3x afgezocht, ligt ie onder de eettafel niet dat ie dan ff eronder uitkomt als ie mij hoort roepen, nee waarom zou die!
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-19-2013, 07:35 AM
  #9
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Ughh, drukte ergens op en weg was mn post... was net bijna klaar.. stom ding.

Ze kunnen ons beter aannemen als stylist/costume designer.
Wij zouden hem gewoon een spijkerbroek,shirt en leren jacket aantrekken..
Dus mochten ze nog iemand zoeken,... ik houd me aanbevolen..

Pics van Ian zijn nooit verkeerd.. van de andere boys natuurlijk ook niet.

Ahh, bedankt voor de uitleg, klinkt een beetje zoals twitter, dus begin er maar niet aan. Gisteren nog een re-tweet van de BatB-writers gehad.

Shoppen, t is altijd weer een hell, zullen mannen daar ook zo'n moeite mee hebben???

Ik vraag me ook af of hij wel echt dood is, was een beetje vreemd, zeker dat er zo'n timejump achteraan geplakt zat...
Denk niet dat ik het leuk vind zonder hem.

Succes met de boodschapjes, ga je hamsteren? Zag dat ze dat deze week ook weer hebben. Alvast gefeliciteerd met je vriend zn verjaardag, hoop dat t een beetje gezellig is.
Mn verjaardag komt ook steeds dichterbij. Heb er alleen zin in vanwege de series, obviously.

Ik hoop dat we hem vol krijgen voor de ss5 finale, maar we zijn al goed op weg.

haha, jouw hond klinkt net zo eigenwijs als mijn kat, maar beastie luistert helemaal niet naar zn naam... denk ook niet dat ie dat ooit gaat doen.

Had BATB comic con poster op ebay gekocht (weet niet of ik dat had gezegd) maar heb nog geen betalings instructies ontvangen.. kan geen betaling versturen want er worden geen internationale verzend methodes aangegeven.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 08-20-2013, 02:48 PM
  #10
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
Dat is zo irritant! ik heb dat wel eens op de ipad. Natuurlijk als ik met een lange post bezig ben

Dan zouden ze zeker 2 goeie aan ons hebben ja

Nee idd! Wie zullen we allemaal in de OP stoppen? Damon, Vincent, Eric. voor de rest moet ik nog ff nadenken wat we beiden kijken Jij kijkt ook HoD toch he? Dan kan Wade er ook bij

Ik zit nou met iets irritants, je kunt schijnbaar chatten op tumblr en Sara en ik krijgen maar niet uitgevogeld hoe het moet! Very frustrating Oh das cool!

Die van mij iig niet, gaat altijd maar naar 1 kledingwinkel en 2x per jaar ofzo. Makkelijker kan niet

Ik heb de afl. niet gezien, alleen die scene. Was idd wel vreemd dat ie niet veranderde in dat slijm. Misschien als hij zich ondergraaft in de sneeuw blust ie zichzelf weer Waarom werd hij uberhaupt verbrand? Kwam de zon ineens op ofzo? Dat stukje miste ik ff.

Nee, ben bij Nettorama geweest, ze hebben daar vaak als je 3 dezelfde producten koopt dat je dan 10% korting op elk krijgt. Is wel handig als je een aantal zakken chips/nootjes etc. nodig hebt Ja dank je! Het word mooi weer zag ik, dus lekker met zijn allen buiten zitten. Mijne is ook alweer over 2 maanden Ja, ben zo blij als het September is, maar vooral Oktober! Ja, moet lukken voor de S5 finale, nog 9 maanden de tijd!

Die van mij luistert alleen naar bepaalde dingen; ga je mee? wil je een snoepje? dat soort dingen

Oh das vervelend! Ik had net een leuke portomenee op ebay gezien. Bij de ene was hij 10 euro met verzendkosten en bij de andere 15. Maar die van 10 euro was niet op voorraad wil nou niet echt 5 euro meer betalen dus ik denk dat ik maar afwacht tot hij er weer is.

Ohja Sara gaat de banner maken Hoop dat ie snel klaar is

EDIT: Vergeet ik het nog te zeggen! Ik kwam die tumblr weer tegen met die kleren. Dit is hem, hopelijk heb je er iets aan! http://looklive.tumblr.com
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena

Last edited by loezzzje; 08-20-2013 at 03:05 PM
loezzzje is offline  
Old 08-21-2013, 03:44 AM
  #11
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Bedankt voor de link van die tumblr, kan je ook nog op serie zoeken? of staat alles door elkaar heen?? Hopelijk staan er ook nog batb spots tussen die ik zelf niet kon vinden..

Jaa, Damon, Eric, Vincent.. Wade.. klinkt allemaal prima.. Moeten het shirtless foto's zijn? Ik regel die van Vincent dan wel..

Is het nog gelukt met de chat op tumblr? Had ook nog een RT gehad van de officiele batb twitter. hahaha,.. je zal maar ergens blij om worden..
Helaas heeft het me geen eens nieuwe volgers opgeleverd...

Wel leuk dat je hondje toch nog een beetje luistert, katten blijven eigenwijze wezens, ze komen alleen als ze daar zin in hebben.. of eten ruiken. Zodra ik een koekje eet komt ze bietsen. Vreetzak dat het is.

Gelukkig heb ik inmiddels voor mn poster kunnen betalen, hoop dat hij er snel is, t is wel zo'n lelijke zwart/wit foto met gele ogen(die dezelfde foto va nde dvd.. maar wel zelfde shoot)... maar ach. Hoop dat de portemonnee snel beschikbaar is..
Ik had mn schoenen van Nelly gisteren binnen maar helaas zijn ze veelte klein, maar nu zag ik dat je 5 euro moet betalen om ze terug te sturen als je ze niet wilt ruilen voor een andere maat.. is dat normaal??

Das nice dat ze de banner gaat maken. Can't wait!!

Zag dat je nu met airmiles 50% korting op koffers krijgt bij de V&D.. had er 1 van 60cm gezien maar dat is volgens mij best wel klein.. weet niet of ik daar genoeg aan ga hebben..
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 08-23-2013, 04:01 AM
  #12
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
ik weet niet of je op serie kan zoeken, denk het niet. ik kom niet zo vaak op de tumblr, soms zie ik posts ervan op mijn dash en dan kijk ik wel eens maar ik kan de kleren toch niet betalen

ik zal vanmiddag (als ik tijd heb) eens wat foto's zoeken, ja shirtless is wel het beste ja zoek jij maar van Jay dan ja

nee, we hebben het opgegeven zo moeilijk kan het echt niet zijn maar we proberen de volgende keer wel weer oh super! ik word ook altijd blij als ik nieuwe volgers heb, heb er nou precies 100

een beetje luisteren ja, maarja is beter als niets

hoop dat je poster snel binnen is maar als hij lelijk is, waarom koop je hem dan?

oh das balen! echt stom als je verzendkosten moet betalen om te retourneren, ik had dat laatst ook ergens bij, bestel daar dus niks meer

ja, ik hoop dat ze hem snel klaar heeft! ben benieuwd

dat weet ik zo niet of dat klein is, toen ik uit huis ging heb ik een koffer meegenomen van thuis en die gebruik ik nou eigenlijk altijd heb je hem al gezien bij de v&d? meestal kun je zo wel zien of ie te groot of te klein is voor wat je mee wilt nemen.

aww weer een nieuwe DE foto ge-released is oktober er al? wat vond je trouwens van de bloopers? vond ze een beetje tegenvallen!
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-23-2013, 05:51 AM
  #13
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Ik had al wat mooie foto's van Jay gevonden..:-). Ben ff met mn pa naar het ziekenhuis, natuurlijk zijn we weer veelte vroeg dus kan ik mooi een postje doen hier.

Beastie zat gisteren weer de hele tijd in mn tenen te bijten en later komt ze bij me slijmen. maf beest dat het is.
Ik heb nu 323 volgers op mn BATB account.
Had pas ook een tweet van de acteur die Cat's biologische vader speelt. . Hij heeft niet zoveel volgers dus dan ziet hij t eerder.

Eindelijk weer eens een dagje mooi weer en dan zit ik hier. Maar volgende week zit ik om deze tijd lekker in Portugal.

Ik had die koffer van de v&d op de site gezien, gisteren in de winkel wezen kijken maar ik vond hem erg klein, dus ben nog steeds kofferloos...

Ik vond de TVD bloopers ook erg tegenvallen, had er wel wat meer van verwacht. Zijn de nieuwe promo pics al gemaakt? Die van BATB moeten ze nog maken. wachten duurt lang!!
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 08-26-2013, 12:51 PM
  #14
Elite Fan

 
loezzzje's Avatar
 
Joined: Jan 2007
Posts: 40,087
hoop dat alles ok is met je pa! heb nu tijd dus ik ga zo ff wat foto's zoeken.

ah wat een mafkeesje oh das veel volgers en ik maar blij zijn met mijn 100 oh leuk dat je tweets krijgt van celebrity's

oh je gaat al bijna op vakantie he? was het de 31ste? heb je al een koffer?

ja, ik had er ook meer van verwacht. ik vind bloopers waar ze rare bekken etc. trekken altijd veel minder leuk. die bloopers die per ongeluk gaan zoals Ian zijn slip up en Nina die over haar rok struikelde, moet ik veel harder om lachen. ook al geen DE deleted scenes, het zit allemaal niet mee maargoed, we krijgen al snel nieuwe DE couply scenes en dat is meer dan genoeg

al vooruitgang met werk? ik nog steeds niet solliciteer me gek en krijg alleen maar afwijzingen de hele tijd
__________________
I miss you so, I miss you so.
But my fears will fade, I know.
Because it’s my heart that you helped to build, and love is my compass still.
Damon & Elena
loezzzje is offline  
Old 08-26-2013, 01:12 PM
  #15
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
G'nite.
Mn pa moet 10 dagen lang naar Utrecht voor bestralingen, dus dat is allemaal iets minder leuk, zeker als je geen auto hebt en het o.v niet zo comfortabel is.

100 "volgers" op tumblr zal toch ook wel veel zijn. Echt jammer dat Jay zo weinig tweet en Ian tweet bijna nooit naar fans, dan kan je tenminste ook niet jaloers worden.

Ik vind echt bloopers ook veel leuker, maar gag reel zal dus meer voor grapjes enzo staan. Beetje jammer wel. Heb de deleted scenes nog niet bekeken maar meestal vallen die ook tegen en zo te horen heb ik niets gemist eraan. Nog steeds geen pre-order date in de UK voor mn andere serie, grrrr.. hoelang van te voren kan dat/ weten ze dat? Ben wel een beetje ongeduldig aan t worden hoor.

Heb een koffer op internet gekocht, als t goed is komt hij morgen... Ik vertrek vrijdag.. de 30ste... 4 daagjes!!

Hier ook nog steeds geen vooruitgang met werk. t valt ook allemaal niet mee. Hopelijk meer geluk na de vakantie als alle kids weer in de schoolbanken zitten... die 16 jarige met 4 jaar ervaring..
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
 

Bookmarks

Tags
ian somerhalder



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 09:14 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.