Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

 
 
Tags Thread Tools
Old 11-17-2009, 11:33 AM
  #1
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
Dutch/Belgian Thread #13

Ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik dacht laat ik maar vast een nieuwe Thread starten, een titel komt later wel.

die Lenzen zijn echt ingewikkeld. Het indoen was heel makkelijk. maar daarna ging ik alles wazig zien.
Nu moet ik uitvogelen of ik in alle 2 mn ogen lenzen wil of alleen in mn slechte oog. Ik heb er nu alleen een in, in het slechte oog, hoop dat ik nu niet wazig ga zien.

wheee ik ben zo moe
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-17-2009, 11:46 AM
  #2
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Hehe nee hoor is niet erg, verzinnen we ondertussen wel een titel.

Dat is mooi dat ze wel makkelijk in je ogen gingen en dat je daar geen uren hebt zitten prutsen. Dat is best wel vreemd dat je maar 1 oog hebt die het iets minder goed doet.

Ik zit ook nog steeds over lenzen na te denken, maar ben bang dat het uren duurt voordat ik ze in heb!

Ga nu heroes kijken.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-17-2009, 02:00 PM
  #3
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
mn puter deed weer eens vaag, 5 min geleden liet hij je post niet zien en nu wel, terwijl je hem toch al een paar uur geleden hebt gepost.

ja een beetje strange is het wel. 1 oog werkt bijna voor 100% en die andere maar voor 70%. ik heb nu die ene in, het is wel ff wennen maar misschien komt het ook omdat ik een snot kop heb, en dat is irri met lenzen.
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-17-2009, 02:05 PM
  #4
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Dat is inderdaad wel vaag, mn internet doet ook al vaag, als ik op de index van het Ian board zit zie ik overal rode kruisjes maar als ik de thread open heb ik nergens geen last van.

70% valt ook nog wel mee, haha mijn ogen zijn echt enorm slecht, ik moet eigenlijk altijd een bril op maar hij staat echt oer lelijk, ik heb kort zicht! Maar ik ben echt bang voor lenzen haha die kleur lenzen vond ik al dood eng.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-17-2009, 02:22 PM
  #5
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
Mijn internet werkt vandaag ook niet echt mee.
toen ik boven kwam gaf hij ineens aan dat hij geen verbinding kon maken, moest ik dat ding weer uit en aan zetten.

Ik moest eigenlijk ook altijd een bril op, maar ik vindt dat ding zo onhanding.
deze lenzen zijn een stuk fijner als kleur lenzen, je voeld eigenlijk niet eens at ze in je oog zitten. Ik moet wel erg aan de sterkte wennen.

Ik ga er vandoor. Heroes kijken en dan ZO erg slapen.
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-17-2009, 02:28 PM
  #6
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Heb je nu harde lenzen of zachte? Ik ga het ook maar eens overwegen! gingen ze ook makkelijker in je ogen dan die gekleurde?

Veel plezier met Heroes en Petertje. Even kijken of ik nog zin heb om mn lappy uit te doen.

Truste
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-22-2009, 12:52 PM
  #7
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
het is alweer bijna een week geleden dat we op het threadje hebben gepost.

Ik heb zachte, ze gaan heel makkelijk in, en ze zitten niet irri.
maar ik blijf wazig zien, het kan zijn dat ik de verkeerde sterkte heb omdat
mn rechter oog tussen 2 sterktes inzit. misschien dat ik dinsdag ff terug ga
naar de winkel
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-23-2009, 06:19 AM
  #8
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Arm threadje heeft echt wat liefde nodig!

Ppfftt ik heb 2 uur in de kou gestaan op het station maar ben toen maar naar huisje gegaan.

Ik heb ook al iets gevonden voor de Fangtasia themed party ,maar ben er nog niet helemaal zeker van.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-23-2009, 06:43 AM
  #9
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
hahah ja dat kan natuurlijk ook

ik weet wel welke broek ik aantrek maar veder nog niet, het duurt ook nog zo lang.
is er van de TL con nog geen pary bekend?

heb net weer 2 kaartjes gereserveerd voor NM voor vrijdag.
wel raar dat ze hem morgen in een grote zaal draaien en vrijdag in een kleinere

heb weer 1 lens in, ik kreeg die andere niet in, mn oog wilde niet, en het zat helemaal niet lekker aan die andere kant, misschien omdat ik vandaag weer zoveel snot in mn hoofd heb
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-23-2009, 06:55 AM
  #10
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Uhh volgens mij zijn er nog geen theme's voor de TL con bekend zover ik weet, hopelijk schieten ze een beetje op zodat ik een leuk outfit bij elkaar kan gaan zoeken.

Hoe vaak ben je nu al naar Nm geweest of pas 1 x? ik kan helaas niemand vinden om mee te gaan en ik wil niet alleen tussen die vervelende pubers in zitten.

Haha ik denk echt niet dat ik oooit aan lenzen ga beginnen.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-23-2009, 01:38 PM
  #11
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
nog maar 1 keer, denk dat ik 3 keer ga, misschien 4 als Meed naar NL komt, en hem nog niet heeft gezien.

ik denk dat lenzen best fijn kunnen zijn, maar het is zo'n gedoe om ze steeds in en uit te doen, ook al gaat het me best goed af.
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-23-2009, 01:40 PM
  #12
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Heeeeeel misschien dat ik vrijdag met mn zusje ga maar ik zie dat niet zo snel gebeuren..

Heb je ook geen lenzen die je ook snachts in kan houden??
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-23-2009, 01:44 PM
  #13
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
ja, dat zijn harde lenzen, en die zitten een stuk minder fijn, maar je mag ze ook niet elke nacht inhouden. maar af en toen. als je bevoorbeeld dronken inslaap valt dat zij die man van de brillenwinkel
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
Old 11-23-2009, 01:45 PM
  #14
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Bwhahaha dan is dat wel iets voor mij. just kidding.
Man, ik heb echt enorm hoofdpijn, weet niet of het door mn bril komt of niet, heb igg niets gezopen.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 11-23-2009, 01:51 PM
  #15
Obsessed Fan

 
Gila's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 5,531
hoofdpijn hebben is kloten.

ik werdt vandaag weer eens gek van mn moeder
__________________
Proud Delena girl!
Gila is offline  
 

Bookmarks

Tags
ian somerhalder



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 02:15 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.