| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #61 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| ik weet niet meer wat mn moeder van de elf oortjes vond, het is al weer een hele tijd geleden. weet nog steeds niet wie ze gaan casten voor de Hobbit films ![]() ik zou Orly echt graag weer in een legging willen zien ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #62 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hoe oud is Orli ondertussen geworden?? En weet je hoe oud Stefan is het echt is? ben een beetje te lui om het op te zoeken. volgens mij wordt Ian 8 December 31! __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #63 | |||
| Orly is 32. Hij word 33 in January. Paul is jonger dan ik dacht, hij is van 23 July 1982. dat maakt hem nu 27. Hij zit ook in Army Wifes, met Drew maar ik ben zover nooit gekomen met de eps. Dan is Paul nog jonger dan Drew. ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #64 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik dacht dat Paul nog jonger was, maar blijkbaar niet. ![]() Rob is dus wel de jongste van de boys!! Yeaah ik heb mn postes vandaag binnen, nu nog kijken waar ik ze ga laten.. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #65 | |||
| Rob helemaal vergeten dat die er ook nog was ![]() ik zit de denken om mn TL poster van mn deur te halen, en er een collage (sp?) deur van te maken. ook grappig. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #66 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik ga die grote poster van de bravo er ook eens van af halen en er een andere ophangen ,ik wil er zoo graag eentje van Vampire Diaries, maar hij moet wel een beetje sexy zijn. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #67 | |||
| die ene waar Damon en Stefan over Elena heen hangen is wel sexy zo een wil ik hahahah. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #68 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oeeh, me too hoor! Altans.. ik heb hem dan wel liever zonder Elena. Alleen Damon en Stefan.. dan droom ik wel dat ik er zelf ook opsta. Wat een droom.__________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #69 | |||
| gutter gutter gutter daar gaan we weer. je kan ook een foto van jezelf laten uitvergroten en dan over Elena's hoofd heen plakken.__________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #70 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, dat kan natuurlijk ook!! Ik heb geen naughty fantasien hoor! Ik ben best wel netjes. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #71 | |||
| dat zeg ik ook altijd........... ![]() brr ik begin het nu al koud te krijgen. zo ff kijken of ik mn PJ nog kan terug vinden, tussen al de weg gepropte spullen. ik had geen zin om op te ruimen dus heb ik alles maar in een grote wasmand gedumpt __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #72 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik heb ook geen idee waar mijn Pj uithangt, ik slaap meestal in van die jurkjes, dat vinden de boys mooi, maar helaas is het daar nu echt te koud voor! __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #73 | |||
| Ik heb ook van die dingen maar die daar raak ik altijd mee in de knoop snachts, dus meestal is het een mannen boxer en een hemt. ding top geen idee of die dingen een naam hebben. dat vinden de boys ook goed. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #74 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Blousjes.. met ruitjes haha!! Zolang in Damon daar maar niet in zie, haha denk ook niet dat dat gaat gebeuren. ![]() Misschien moet ik ook maar eens een mannen boxer gaan kopen. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #75 | |||
| ja die heb ik ook, maar die bedoelde ik niet. Stefan mag van mij best ruitjes blousjes aan trekken, dat bespaard me geld. dan kunnen de boys delen met kleren. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |