| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #46 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ppfft, ik snap er ook niets van. ![]() Okee, dan kom ik om half 10 ook weer online, spreek je dan vast wel weer. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #47 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| mn moeder staat weer eens onder aan de trap te krijsen "DAAAAAAAAAAAN KOOOOOFFFIIIIIIIEEEEEE" ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #48 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ohoh, het is toch wat, Gelukkig gillen die van mij niet zo door het huis heen, ik ga zo eventjes een cola'tje nuttigen. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #49 | |||
| Ben er weer. moet nog even Deantjes kooi uit doen, en daarna ben ik weer terug. een minuut of 10 denk ik. tot zo. ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #50 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Okee, succes met Dean. ![]() Brrr het is koud hier, ik heb een warme boy nodig!! __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #51 | |||
| ik heb ook nog ff een vage poging gedaan om mn kamer een beetje op te ruimen voor als Meed morgen komt, maar echt lukken wil het niet. ik haat opruimen. als Deantje er maar goed uitziet morgen het is niet echt een Deantje meer hij word behoorlijk groot.het begint hier in mn kamertje ook koud te worden, beneden was de verwarming lekker aan. als ik met mn laptop in bed zou kunnen zitten zou ik het ook doen, maar ben nu Spiderman 3 aan het kijken. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #52 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mn kamer is ook niet echt netjes geworden. Ik heb daar echt geen zin in, maja ik krijg ook geen bezoek dus er zit ook niet echt haast bij. Ik zit weer met mn lappy in mn bed! Ik wil een twilight Pjs! binenkort maar even mn kruikje opzoeken! Ik ga hem damon noemen. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #53 | |||
| ohhh ik had die TL PJ ook ergens gezien, die lijkt me super leuk. er zijn echt nog zoveel TL dingen die ik wil hebben. vroegen borduurde ik vaak kruik covers, heb er nog een gemaakt met het gezicht van Jason Behr erop, was best goed gelukt al zeg ik het zelf. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #54 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Die Pj zijn idf super leuk!! Ik wil er graag eentje, of een dekbed of deken met Edje erop! Wow, eentje met Jason Behr erop?? Haha grappig wel! Als ik creatief was maakte ik er 1tje met Edward of Damon.. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #55 | |||
| Ik kan wel proberen om er een te maken van Damon. moet ik alleen ff kijken waar ik het dikke stof vandaan haal. de dekbed overtrekken zijn ook leuk, en zag dat ze die ook hebben voor 2 persoons bedden met 2 kussenslopen dan kan ik daar lekker op kwijlen. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #56 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oohh een Damon kruik cover tussen je... Naja laat ook maar haha, voordat er hier iemand zit mee te lezen.. Ik ga echt voor zo'n dekbed set sparen, helaas zijn die krengen aardig duur. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #57 | |||
| whahahhaha ik wil niet weten wat je daar mee bedoeld. ![]() Ik leg hem altijd in mn nek dat helpt tegen de nekpijn. 44 Euro of zo de shirts gaan nog wel.__________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #58 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Uhhhm niets hoor hahaha. 44 euro voor een tweepersoons??? Ik leg Damon liever niet tegen mn nek, straks bijt die. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #59 | |||
| ja volgens mij wel. maar ik weet het niet zeker. en dat zou erg zijn. ik dacht dat mn Elf oortjes fetish erg was. maar did ![]() mn moeder vind het bijten freaky, raar mens ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #60 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hahaha, die elfen oortjes waren grappig, zelfs mn moeder vond ze leuk!!Ik heb geen idee wat mn moeder van het bijten vind, ik heb het daar nooit met dr over. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |