| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #16 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hahahaha, ik ben ook erg genoeg. ugh zat net even op een NL forum maar die mensen kraken edje en zn film af, dat vind ik niet erg lief. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #17 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| Ik kom eigenlijk nooit meer ergens anders dan op dit forum. ik zou eigenlijk eens wat vaker naar het VD moeten komen. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #18 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik kom eigenlijk niet echt op t VD board ,zou ik misschien ook eens moeten doen. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #19 | |||
| daar de boel overnemen ![]() ik ga over een minuut of 10 want ik moet nog eten __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #20 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik kom nog eventjes een paar postjes doen voordat ik mn bedje in duik, hopelijk was het gezellig bij je tante. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #21 | |||
| Ja het was gezellig, we hebben onwijs gelachen. de tante waar we normaal heen gaan was niet thuis, toen zijn we naar een andere tante gegaan. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #22 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat is mooi dat het gezellig was. ![]() Ik heb echt zin om eens naar Amerika te gaan, ik ga eens goed sparen!! Ian stalken , en misschien Stefan dude spotten. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #23 | |||
| hahah dan ga ik mee, dan kan ik ook "Die Stefan Dude" spotten ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #24 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha. Dude!! En Jeremy. ![]() Oohh ze hebben mooie Twilight shirts op de hot topic website, hahaha greedy!! __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #25 | |||
| Jeremy hoefd niet zo nodig van mij. ja ik heb ze ook gezien. misschien dat ik iets voor mezelf bestel voor kerst. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #26 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En ehh.. die andere gast. Zach Roerig. ![]() Ik ga mezelf ook zeker verwennen met de kerst! ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #27 | |||
| Nee die hoeft ook niet. Mn Neefje (24 en autistisch) heeft zn mobiel door de plee gespoeld. hij was in de plee gevallen en toen heeft hij hem perongeluk doorgespoeld zo grappig. hij was helemaal in paniek. hij was naar zn ouder thuis gefietst, en die waren niet thuis. toen is hij helemaal terug naar zn eigen huis gerend __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #28 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hahaha, sorry hoor, maar dat is best wel komisch als je je telefoon door de plee spoelt. ![]() Ugh, ik heb echt zin om iets te doen, maar ik weet niet wat, en het moet nog leuk zijn ook... ben zooo bored, maar heb ook geen zin om te werken of iets nuttigs te gaan doen.__________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #29 | |||
| ja dat vond ik dus ook, hillarisch. Ik ben ook bored en mn leven is saai. Ik den dat Meed een date voor me wil regelen met Twan ![]() heb gister 1 armbandje aan mn tante gekocht voor 1 euro nu word ik rijk!!!__________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #30 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, succes ermee. Vorige keer wilde ik dat ook voor je doen en toen mocht het niet. ![]() Zoo, je wordt inderdaad nog eens rijk zeg!! Het begin van t volgende conventie ticket is er. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |