| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #241 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| Ik kom nog ff langs voordat ik in mn koffer verdwijn. aarrgg ik moet dat ding echt gaan inpakken __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #242 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Succes ernee Als ik jou was zou ik er maar snel mee beginnen!IK weet nog niet wat ik ga doen dit weekend. Beetje in mn kamer zitten en VD kijken. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #243 | |||
| ik ben bezig. ik moet mn ziekenhuis brieven nog zoeken, en ik weet nooit waar ik die krengen heb gelaten __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #244 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hopelijk kan je ze nog op tijd vinden.. Ik ga zo echt slaapjes doen,mn ogen beginnen te prikken en voel me niet helemaal goed, heb een burn out.. ![]() Morgen lekker de hele dag op mn kont zitten.. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #245 | |||
| ik kom ff een postje maken, anders gaat dit threadje echt dood. ik wist in een keer mn wachwoord best knap van me. vandaag lekker geshopt, toch weer ponies gevonden 6 maar van de 7 ![]() arme ene pony, denk dat ik hem maar ga kopen online, anders blijft hij ook zo eenzaam achter. heb een New Moon poster tijdschrift gevonden. laat hem voor je in het plasticje zitten dan kan hij niet beschadigen. ik heb er nog niet ingeken dus weet niet of het iets is. van die official companion krijg ik nog meer zin om naar de film te gaan. heb al wat spoiler pics van SPN gezien op twitter, lijkt mee een grappige ep. kan niet wachten! misschien dat ik hem maandag al wel kijk. hoezo desperate ![]() ben er weer vandoor ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #246 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, wat leuk dat je aan dit threadje denkt! We kunnen hem niet dood laten gaan. Aweee..Hadden ze maar 6 van de 7 ponies die je wilde? Of had je voor die andere geen geld?? Heb je voor jezelf niet dat tijdschrift gekocht dan? Hopelijk staan er nog wat lekkere posters in. Die Official movie companion is inderdaad een mooi boek! Ik heb hem hier ook al liggen, Helaas geen full shirtless shots van Edje. tot Maandag dan. Yuck, ik moet dan weer de hele dag werken!__________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #247 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oeh ik zag op de pathe site dat ze twilight en New moon achter elkaar laten zien op woensdag de 18de!Helaas wel om 10 uur savonds, beetje laat als je geen Pathe in je stad hebt zitten.. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #248 | |||
| ze hadden er maar 6 die ik niet had, anders had ik er wel meer gekocht. maar achteraf waren het er maar 5 ik had niet gezien dat er eentje anders was. In Eindhoven doen ze de marathon niet, anders was ik er wel heen gegaan, maar ik heb net wel kaartjes gereserveerd voor Donderdag de 19e om 6 uur. wilde eigenlijk liever de voorstelling van 11:50 of van 14:55 maar ik moet op die dag de spuit gaan halen tegen de Mexicaanse griep en dat moet persee tussen 14:00 en 15:00. Mn moeder is echt gek geworden,(maar wel op een goede manier) ik zag dat ze NM nu wel gaan draaien in die bios in de buurt. mn moeder wil daar altijd heen omdat je daar op zo'n knopje kunt drukken en dan komen ze vragen wat je wilt drinken/snacken. toen zij ze dat ze dinsdags na de premiere er weel heen wilde heb het haar net nog een keer gevraagd voor de zekerheid, zodra ik de kaartjes kan reserveren dan doe ik het dan ben ik in ieder geval al 2 keer geweest. Als Meed naar NL komt wil die vast ook wel ![]() Ik heb dat tijdschrift ook voor mezelf gekocht, maar ik heb hem nog niet doorgekeken. Ik ga nu maar mn bedje opzoeken morgen ben ik er weer. Moet je morgen werken? __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #249 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha idd gek van je moeder dat ze mee wilt naar NM! Die van mij zei ook zoiets geks vandaag, haha ik denk dat ze gillend weg rent aangezien ze bij Charlies Angels al achter een krantje zat verstops!! Haha mn zusje was naar een andere film in Pathe geweest en ze zei dat er een Vaag ding van New moon stond waar je onder door kon lopen en er toen een weer wolf geluid uit de speakers klonk. Ik heb geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen ,ze had dr telefoon niet bij anders had ze een foto gemaakt. ![]() Jep, ik ben morgen lekker vrij... gelukkig. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #250 | |||
| misschien dat ik dan morgen middag wel online kom heb de series al geload maar niet gekeken. ik moet echt nodig naar bed, maar ik ben SPN quizzen aan het doen op facebook ik ben er echt goed in ![]() dat klinkt leuk, ben benieuwd of ze ook zo'n ding hebben in de Pathe hier __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #251 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik ben er morgen vast ook wel ,maar moet ook mn zusjes haar verfen, zij was trouwens in de Pathe in Rotterdam geweest aangezien dr vriend daar woont. Helaas kan ik hier pas Maandag kaartjes bestellen grrrr stomme bioscoop. ![]() Had zo'n nieuwe versie van MSN geinstalleerd maar vind hem ververlend en nu krijg ik mn oude niet meer terug erop. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #252 | |||
| ik hoop dat ik hier vanaf maandag op zo toch nog kaartjes kan bestellen voor de marathon. ik wil daar echt heen. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #253 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ooh ga je er toch heen? hoe kom je dan weer thuis? Ik dacht dat ze dat niet deden in Eindhoven?__________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #254 | |||
| nee dat doen ze ook niet in eindhoven, maar ik heb hoop dat ze het misschien toch nog inplannen. mn Ma zij dat ze me wel wilde komen ophalen. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #255 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat is wel aardig van je moeder. Ze weet wel om welke tijd het gaat hoop ik?? als ze zoiets hier deden dan ging ik ook!! Dan neem ik wel een taxi terug. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |