| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #1 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| Dutch/Belgian Thread #12: In de ban van de Salvatore Broers ja daar gaan we weer, het is super post zondag!!!!! : __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #2 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha, maar dat heeft het boardje wel nodig hoor, en straks moeten we weer de post count doen en ik wil niet dat het boardje in huilen uitbarst. ![]() Argh, ik heb zin in een conventie maar ik wil ook naar Amerika. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #3 | |||
| ja de post count van vorige week was echt striest. de baas heeft de hele week vakantie dus dat word een stuk minder stressen. 6 november ga ik naar Meed, zal kijken of ik weer een TL mag kan vinden __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gelukkig maar voor je dat je baas de hele week weg is. Ging die van mij maar eens weg, hij is heel vervelend en zegt niets direct tegen mij maar doet dat via mijn vervelende collega's. ![]() Ik hoop voor je dat je nog een TL mag kan vinden, ik wil eens naar Frankrijk toe. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #5 | |||
| volgens mij zijn bazen altijd vervelend. ik ga vanavond maar weer eens met mn Pa mee naar mn tante anders zeurt ze weer dat ik nooit meer langs kom ![]() heb vandaag al 2 armbandjes gemaakt om te verkopen. voor 80 cent __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #6 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat ken ik hier ook, ze komen niet langs op mn verjaardag omdat ik daar ook niet ben geweest de afgelope keer. Succes met het verkopen van je armbandjes, ik ga mn posters verkopen op marktplaats waar ik niets mee doe, elke cent kan ik gebruiken. ![]() Nah, ik vind het iets te veel werk. Wil je hond nog een poster van Zac Efron? ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #7 | |||
| ik denk van niet. Hij kan (bijna) niet meer lopen de hond dan, Ik hoop voor Zac dat hij het nog wel kan dus hij doen niet zo heel veel meer. mn moeder moet hem een paar keer per dag buiten zetten om zn behoefte te doen. ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #8 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oohhh arme hond, ik dacht eventjes dat je het over Zach had. Dat is minder leuk dat je moeder hem naar buiten moet zetten.. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #9 | |||
| hhahaha als we Zac buiten zouden moeten zetten, dan liet ik hem gewoon in zn broek schijten ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #10 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ewwww, dat is wel erg vies hoor. ![]() Ik moet echt eens nodig mn tijdschriften uitzoeken en wat ik niet meer nodig heb weggooien, het blijft hier allemaal liggen en het wordt een enorme rommel.. Aw, helaas heb ik maar 1 a4tje van de broertjes, ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #11 | |||
| Daar dacht ik vanmorgen ook aan. mn hele krante bak zit vol. er ligt een hele stapel onder de kast en de rest ligt ook ergens ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #12 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ieehh ,ik ken dat probleem, als ik alle posters zou verkopen die er nog inzitten dan wordt ik rijk, op de rommel markt! 10 cent per stuk. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #13 | |||
| hey dat is een idee, ik zou ze mee kunnen nemen naar de markt volgende week. er zijn vast heel veel lastige pubers waar ik al die overbodige Zac posters aan kan slijten __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
| #14 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha ,idd niet eens een heel slecht idee he?? Vroeger (in de tijd van de Spice girls ) kocht en verkocht ik ook altijd posters op de rommelmarkt. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| | Reply With Quote |
| #15 | |||
| hahaha zo erg ben ik nooit geweest ahum. maar wel erg....heel erg. ben ik nog ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |