| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #1 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2007
| Dutch/Belgian Thread #11 We zijn er klaar voor! ik dacht laat ik maar even een nieuwe thread openen, omdat de andere vol was, en ik nog geen nieuwe zag staan. hoop dat het goed is. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #2 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jep, sure is prima hoor. Is alles goed daar? Ik ben een beetje moe nog steeds, haha geen zin on volgende week te gaan werken. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #3 | |||
| Ik ben ook ZO moe maar ik wilde toch nog even online komen.het wordt dinsdag weer 31 graden. Ik hou niet van kou, maar deze hitte heb ik het nu ook wel gehad. __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | PPfft idd dat is ook niet zo prettig! Ik ga dinsdag op bezoek bij Dr Cullen, haha ik hoop tenminste dat ik nog een leuke doc krijg. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #5 | |||
| Ik zou ook wel een Doc Cullen willen, maar ik heb een vrouw ![]() kreeg gister een recept voor Tamiflu met de post voor als ik de mexicaanse griep krijg. hahaha __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #6 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat is wat minder dat je een vrouw hebt. ![]() Haha dan heb jij tenminste een inenting... komen je boys nooit in aanraking met mensen die het zouden kunnen hebben? Haha je weet maar nooit wat ze uitvreten als je niet in de buurt bent. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #7 | |||
| dit is nog niet de inenting, die zal vast ook nog wel komen, maar dit zijn de pillen, voor als je het al hebt. ik hoop het niet. heb er niet echt zin in, als ik het krijg hopelijk niet de komende week, want Meed trouwt en ik ben getuigen, zou ook een beetje lu**ig zin als ik in quarantaine (sp?) moet als ze gaat trouwen __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #8 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja idd dat zou wel weer lullig zijn.. Achja, ik zou het niet zo erg vinden om lekker nog een weekje thuis te zijn, ookal is ziek zijn natuurlijk nooit leuk! Gelukkig verzorgen de boys me dan wel goed. __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #9 | |||
| nee ik zou het ook niet zo erg vinden. ben nog maar een paar weken aan het werk maar ik heb het al weer gehad. ik kwam net een heel leuk desktop programma tegen, voor kinderen tussen de 2 en de 10. dat is iets voor Kaylee, denk dat ik het haar laat uitproberen, ze komt zaterdag op zondag weer logeren. Mn moeder neemt Ryan mee naar de motorcross. Kaylee blijft veel liever bij mij ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #10 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha ohh en waarom blijft ze toch liever bij jou? haha, ik zou je ponies maar vast opbergen. wat voor progamma is dat dan?Ik heb een theorie proef examen voor het rijden gedownload ,ik kan er alleen niets van. Moet toch maar nog eventjes goed gaan oefenen, iehhhh en dan moet je met je examens ook in zo'n les lokaal gaan zitten, gelukkig mag je de vragen op de computer doen. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #11 | |||
| Magic Desktop heet het. ik berg ze deze keer niet op, ik heb een nieuw pony huis gekocht en heb beloofd dat ze daar me mag spelen. Ik heb ook ooit examen gedaan voor theorie maar ik heb toen gezakt ![]() __________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #12 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hopelijk gaat de theorie mij dan beter af. Was net bij de V&D en daar hadden ze ook ponies. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #13 | |||
| whaha ja dat klopt, daar hebben ze die ook ![]() lk ben aan het proberen om Itunes van de ene naar de andere puter te zetten wat een k*t karwij__________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
| #14 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oohh wil het niet echt lukken dan? Heb vandaag ook blauwe mountain dew gekocht, hopelijk is het een beetje te drinken. ![]() __________________ visit the vampire diaries board | |||
| |
| #15 | |||
| wist niet dat die er was, waar smaakt die naar? 7up? ik wilde donderdag ook weer nieuwe kopen, maar hij was uitverkocht alweer.Volg me behoorlijk "Rich" whahah ik heb nu 2 lappy's voor mn neus staan. ben een reserve kopie aan het maken van mn Itunes aankopen, de andere liedjes kan ik gewoon met een USB stick overzetten. heb vandaag heel veghel door gefietst eerst naar de doctor, toen naar het ziekenhuis, schoenenwinkel, Hema, apotheek en het waaide ook nog eens gigantisch__________________ avatar by: NATHY!!! | |||
| |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |