| #61 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | en dat moet je dan allemaal thuis op je eentje studeren? klinkt wel nog leuk ![]() op welke site /organisatie heb je dat gevonden? Buitenlands toerisme is waarschijnlijk nog leuk, sofie en ik studeren ook toerisme ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #62 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja dat moet je thuis allemaal gaan studeren in je uppie. Dat had ik van de site van de LOI gezien. Misschien dat je in Belgie ook wel zoiets hebt!Zozo dus jullie studeren ook Toerisme?Bevalt het allemaal een beetje? __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #63 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Nov 2003
| En hou gaat het hier? en met de herexamens? ik ben dus vorige week begonnen met een job te zoeken. ik had mijn cv online gezet op jobat, vacature en monster, en daar waren ze de interimbureau's. Kben zeker ingeschreven bij een stuk of 5 van die dingen. En eerst stellen ze je hun brol voor alvorens de deftige jobs boven te halen. Je zegt dan expliciet dat je daar wel zou willen werken - want ze zijn niet altijd erg snugger... - en dan hoor je er niets meer van *foei* slechts 1 bureau zit er echt achter. ik moet vandaag naar 2 plaatsen gaan voor een gesprek. nadeel: 10h en 17h30. gelukkig kan ik nog op mijn stageplaats terecht ![]() Terwijl ik wacht tss gesprekken door zal ik waarschijnlijk eens mailen naar enkele kantoren om te vragen hoe het nu zit ![]() __________________ Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah* Bunny # 218 ![]() | |||
| |
| #64 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey Safin, Veel succes met de Gesprekken! Hopelijk wordt het wat!! Ik wil ook nog gaan werken naast mn Studie maar misschien wordt het dan een beetje te veel. __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #65 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | veel geluk met het zoeken naar een job steph ![]() De herexamens van mij zijn gedaan, de laatste twee waren mondeling en daarvoor ben ik zeker geslaagd ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #66 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Steph, veel succes!! Ik heb er donderdag nog 1tje, economie.. Nath, toerisme is wel interessant, alleen die ***** bijkomende vakken als economie en boekhouden zijn echt NIET LEUK!! Vind ik toch! __________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #67 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat klinkt idd niet zo leuk zeg!! Maar mn ouders zitten enorm te zeuren en willen niet helpen om mn studie te betalen. Het Ene moment zitten ze te zeuren dat ik iets moet gaan leren.. en nu dit?? Ik heb daar echt genoeg van. *sigh*__________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #68 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik kan je wel een aantal sites geven waar je kan geld verdienen met mailtjes te lezen, bij 1 site die ik gisteren ontdekt heb kan je zelf verdienen door te chatten en commentaar te geven op de nieuwsberichten ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #69 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ^Haha is dat allemaal dan niet nep? Dat is echt wel iets voor mij, Mailtjes lezen en op berichtjes reageren en zo wat centjes te verdienen. ![]() __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #70 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nee ik dacht dat eerst ook, maar toen ik gisteren lid werd van die ene site heb ik het op de chat eens allemaal nagevraagd en iedereen daar die al een tijdje lid was had al veel uitbetalingen gekregen. __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #71 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Quote:
Nath, mss moet je een weekendjobke zoeken of zo..En vb de woensdag ook..Wel niet zo leuk dat je ouders niet meebetalen.. __________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #72 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nele . Dat is wel gaaf zeg Dat het niet allemaal nep is. ![]() Sofia, Ouders grrrrr idd!! Ik snap ze niet, ze hebben altijd zitten zeuren dat ik eens wat moet gaan leren, heb ik iets gevonden.. vinden ze dat ik maar moet ga werken en geen Studie moet gaan volgen. :roll: Ik weet het ook niet meer wat ze nu willen! Maar geld is eigenlijk geen probleem, ik heb het afgelope jaar best wel wat gespaard. __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #73 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja ja ik heb op een dag al 20 cent verdient, alle ja het klinkt niet veel maar het gaat echt rap vooruit gaan. Ik geloof erin. Ik ga jullie alletwee een uitnoding sturen ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #74 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | voila die mailkes zijn verstuurd, ik zie jullie daar dan wel eens ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #75 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Cool!! Ik ga vanavond of morgen ook eens rondsnuffelen!! Die 20 cent is weer het begin van het Miljoen he?? ![]() __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |