| #31 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Bomma = Vlaams ja Ik moet nog studeren in het weekend, heb donderdag nog een examen (en morgen en zaterdag...) __________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #32 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hee mn Vlaams is dus nog niet eens zo heel slecht. ![]() Zozo examens op Zaterdag? Dat klinkt nou niet echt plezant! Ik ga morgen eens gezellig naar de bar denk ik, okee ik weet niet of het gezellig wordt aangezien ik alleen ga. :'( __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #33 | |||
| Quote:
Jup, examens op zaterdag (mn school is echt FANTASTISCH )Je Vlaams is idd goed Toch raar dat twee landen dezelfde taal spreken, maar toch andere woorden gebruiken hé!__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #34 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alleen uitgaan lijkt mij nou ook niet zo gezellig hoor, maar heb verder geen vrienden die hier in de buurt wonen. *kijkt zielig* Examens op zaterdag... dat moet niet kunnen hoor, Je hebt het weekend nodig om je erop voor te bereiden! ![]() Inderdaad dat is best wel raar, en dan ook nog van die verschillende accenten, hier in het Noorden van het Land hebben ze ook een hele andere "taal" Dan hier in het midden van het Land, en in het zuiden spreken ze weer meer met een Zacht/Vlaams accent. ![]() __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #35 | |||
| Quote:
)__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #36 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Niet echt verhuisd, heb 3 maanden in Engeland gezeten. ![]() Maar het is weer een hele tijd geleden dat ik op school heb gezeten dus dan ken ik verder ook niet zoveel mensen hier, en mn zusje die wilt ook nooit eens met mij uit. Zo erg kan het nou toch ook weer niet zijn. :roll: __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #37 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sofie wanneer heb je morgene examen? ik ga je misschien nog zien ik heb wereldgodsdiensten en zaterdag kunst Vandaag Frans gehad, was weer dolle pret. denk nie dak het echt goe gedaan heb ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #38 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey Neleke ,ik denk dat ik binnenkort ga stoppen met het modden op het andere forum, heb er geen zin meer in! *uch* Ik ga vanaaf eens fijn naar Heroes kijken! __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #39 | |||
| Ik heb morgen om 8u30 schriftelijk frans, en om 10u30 mondeling..Gaat echt een ramp worden vrezek! Hoe laat moet jij? anders afspraak onder 'tafdak? Ik heb zaterdag ook examen TO, om 8u30.. Succes met wereldgodsdiensten!! Kga duimen __________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #40 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Succes Met De examens meiden! Het gaat vast allemaal wel goed komen hoor. ![]() __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #41 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik ben geslaagd voor het examen van vandaag, het was mondeling en ik had het nadien gevraagd ![]() Nathy waarom ga je stoppen? Is het niet meer leuk daar? mja ik ga daar niet zo vaak, ik was daar al meer dan een jaar ofzo niet meer geweest en vond mijn weg niet goed waar ik moest posten ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #42 | |||
| Quote:
Goe Nele!! Kheb Bieke gezien daarnet, ze gaat ook mee donderdag, en we mogen op haar kot slapen..En kheb Mieke gesmst, en ze gaat 's morgens mee, en komt 's avonds ook nog af..Kverlang al zooooo!!__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #43 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | wa gaan we heel de dag doen? is er iets in de cinema ik heb nog 2 gratis tickets ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #44 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() __________________ Bye bye dear Be good ♥ Come give Ian a HUGWanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #45 | |||
| Quote:
We gaan ons bezatten Waarschijnlijk eerst cocktails ergens, en dan tequila op Bieke's kot? Bieke en ik willen gewoon zat zijn Eeeeeeen, kheb al verhalen gehoord over Amerika..Ze is niet braaf geweest 1 week met Wade int zelfde bed slapen..Hmm, was ni goe Ma ge moet ma ne keer allemaal aan aar vragen ![]() Nathy, op welke forums was je nog mod? __________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |