| #17 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Quote:
__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #18 | |||
| Quote:
)__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #19 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Nov 2003
| ah de nieuwe draad..... __________________ Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah* Bunny # 218 ![]() | |||
| |
| #20 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | amai we zitten al aan pg 2 het gaat hier rap vooruitEconomie vandaag was redelijk moeilijk, kheb de meerkeuze overgeslaan (wel enkel die ingevuld dak zeker wist) Theorie was raar er waren veel oefeninge, denk wel dat ik nu meer kon invullen dan in januari, mja toen had ik echt wel slechte punten ![]() Soms versta ik da allemaal niet meer zo goed, in het middelbaar gaat alles zo vanzelfsprekend en nu moet ik voor vakken soms dagen studeren om 10/20 te halen ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #21 | |||
| Quote:
__________________ Icon by Kankonkine *WahPaah!* # 289 Relax! Take it easy... | |||
| |
| #22 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Ik kom even een paar uurtjes niet langs en ze zitten alweer op de tweede pagina. ![]() Heeft iemand van jullie Evaring met thuis Study's? __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #23 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Niet echt Nathy sorry, ik ben altijd naar een gewone school geweest ik zou wel graag thuisonderwijs volgen ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #24 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hehe ik ook, maar ik ken eigenlijk verder niemand die dat ook doet. Ik zal wel even kijken of ik er wat over kan vinden op internet en of ze iets hebben dat mijn interesse heeft. ![]() __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #26 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik ga even kijken of ik hem van de andere thread kan halen anders moet ons Modje dat maar eventjes doen. ![]() __________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #27 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Oei ik had nog niet gezien dat we geen openingspost hadden als je het niet lukt moet je maar zeggen nathy dan open ik de vorige thread weer ofzo ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #28 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ga je gang Neleke! Want zo te zien kan ik niet meer op quote drukken om de codes te krijgen. Sorry wist niet dat we een lijstje hadden die moest worden toegevoegd.__________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
| #29 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | voila ik ga na het weekend als mijn examens gedaan zijn eens kijken om alle weer aan te passen ![]() __________________ Do you want to talk in your own language or just meet people with the same interests? Visit us at communities ![]() LJ My space | |||
| |
| #30 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dankjewel!! Ik ga dit weekend eens naar mn Bomma ( Is dat een Vlaams woord of heeft mn Belgisch maatje dat zelf bedacht ). Eigenlijk niet zoveel zin in want ging liever naar een meeting toe van een ander forum.__________________ Nathy ♥ Jensen Wanna see a real Hottie? Come and visit the Ian Somerhalder Board ![]() | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |