| #1 | |||
| Banned Joined: Mar 2008
| Dutch/Belgium HSM Thread #1: Wat ik je zeggen wou, zeg ik met de stem van mijn hart! Ik merkte dat er geen Dutch/Belgium HSM draadje is, dus heb ik er zelf maar een geopend. xlennie - Heleen Sophia. - Lilly | |||
| |
| #2 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Hee coewl dat je dit geopend hebt! En dat je mij gewoon al op de lijst hebt gezet, dankje. Maar ik weet niet of deze open blijft al er maar twee dutchies zijn. Maar laten we hopen dat er nog meer Dutchies hier zitten. ![]() __________________ leave me, if you need to | |||
| |
| #3 | |||
| Banned Joined: Mar 2008
| Vast wel toch! ![]() Ik ga even de OP opleuken ![]() | |||
| |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Ik denk dat wij de enige Dutchies hier zijn. En als jij dan je pc voor een tijdje kwijt bent wordt dit draadje echt dood. __________________ leave me, if you need to | |||
| |
| #5 | |||
| MODS, can you please close/delete this? __________________ leave me, if you need to | |||
| |
| #6 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | i'll close it for now. ![]() | |||
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Forum Affiliates | |
| Thread Tools | |
| |