Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 11-30-2016, 01:28 PM
  #46
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
Quote:
Originally Posted by ~AnastasiaGrey~ (View Post)
Of coursse we are
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2016, 03:21 PM
  #47
Fan Forum Hero

 
blank space's Avatar
 
Joined: Aug 2010
Posts: 50,124
awesome team
__________________
T: I am so sorry that I led you into such peril.
B: No, I'm glad to have shared in your perils, Thorin. Each and every one of them
.
[Bilbo & Thorin]
Cynergy | Graphics | Tumblr
blank space is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2016, 08:49 PM
  #48
Moderator Support Team

 
~AnastasiaGrey~'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 183,427
Quote:
Originally Posted by blank space (View Post)
awesome team
yep
__________________
This is me, All of me and I want you in anyway I can. That I love you.
Christian ♥ Anastasia Edward ♥Bella
~AnastasiaGrey~ is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2016, 05:17 PM
  #49
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
Yeah...
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2016, 11:58 PM
  #50
Fan Forum Hero

 
blank space's Avatar
 
Joined: Aug 2010
Posts: 50,124
another random bookshelf:

__________________
T: I am so sorry that I led you into such peril.
B: No, I'm glad to have shared in your perils, Thorin. Each and every one of them
.
[Bilbo & Thorin]
Cynergy | Graphics | Tumblr
blank space is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2016, 10:45 AM
  #51
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
That is so cool...
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 12:22 AM
  #52
Fan Forum Hero

 
blank space's Avatar
 
Joined: Aug 2010
Posts: 50,124
quite a collection
__________________
T: I am so sorry that I led you into such peril.
B: No, I'm glad to have shared in your perils, Thorin. Each and every one of them
.
[Bilbo & Thorin]
Cynergy | Graphics | Tumblr
blank space is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2016, 08:57 AM
  #53
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
Thats for sure...
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2016, 07:37 PM
  #54
Moderator Support Team

 
~AnastasiaGrey~'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 183,427
Quote:
Originally Posted by blank space (View Post)
quite a collection
yep
__________________
This is me, All of me and I want you in anyway I can. That I love you.
Christian ♥ Anastasia Edward ♥Bella
~AnastasiaGrey~ is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 09:37 AM
  #55
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
Quote:
Originally Posted by ~AnastasiaGrey~ (View Post)
yep
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2016, 08:33 PM
  #56
Moderator Support Team

 
~AnastasiaGrey~'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 183,427
I need more stuff lol
__________________
This is me, All of me and I want you in anyway I can. That I love you.
Christian ♥ Anastasia Edward ♥Bella
~AnastasiaGrey~ is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2016, 06:08 PM
  #57
Fan Forum Hero

 
blank space's Avatar
 
Joined: Aug 2010
Posts: 50,124
really?
__________________
T: I am so sorry that I led you into such peril.
B: No, I'm glad to have shared in your perils, Thorin. Each and every one of them
.
[Bilbo & Thorin]
Cynergy | Graphics | Tumblr
blank space is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2016, 11:52 PM
  #58
Moderator Support Team

 
~AnastasiaGrey~'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 183,427
Quote:
Originally Posted by blank space (View Post)
really?
Yeeah i do lol
__________________
This is me, All of me and I want you in anyway I can. That I love you.
Christian ♥ Anastasia Edward ♥Bella
~AnastasiaGrey~ is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2016, 03:59 PM
  #59
Fan Forum Star

 
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x's Avatar
 
Joined: Jul 2007
Posts: 110,930
Quote:
Originally Posted by ~AnastasiaGrey~ (View Post)
I need more stuff lol
Haha, which stuff would you like...?
__________________
I love you, Emma Swan...K♥E
Because I do wanna future with you...E♥K
I am his and he is mine and it has been that way all along...F♥T
Because we will always have Cannes 2012...R♥K
EmmaKillianFourTrisChristianAnaRobertKristen
x♥xBeautiful_Butterflyx♥x is offline   Reply With Quote
Old 12-28-2016, 07:07 PM
  #60
Moderator Support Team

 
~AnastasiaGrey~'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 183,427
Mine doesnt even look like that
__________________
This is me, All of me and I want you in anyway I can. That I love you.
Christian ♥ Anastasia Edward ♥Bella
~AnastasiaGrey~ is offline   Reply With Quote
Reply   Post New Thread

Bookmarks

Tags
books, fun, twilight


Forum Affiliates
Ashley Greene Central, Forever Grace, Kristen Stewart Collective
Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 12:46 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2017.

Copyright © 1998-2017, Fan Forum.