| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #1 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2004
| Swedes#1: Because honestly, who can deny the love for this book series? .SWEDISH APPRECIATION THREAD. This is the place for us Swedes who fell in love with the characters in this book series. ![]() __________________ i caved in a desperate moment | |||
| | Reply With Quote |
| #2 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I'm not swedish but i can almost speak it ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #3 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2005
| Cami! Jag är helt nerkärad böckerna just nu![]() I have like a huge Stockholm accent people tend to notice right away that i´m from the capitol__________________ I'm gonna write you a love song♥ | |||
| | Reply With Quote |
| #4 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I have Finnish accent lol i've been studying swedish for like 9 years, i still suck at it. (men jag är inte säkert var det mycke intressant ) | |||
| | Reply With Quote |
| #6 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hej Mirella. Jag heter Kate. | |||
| | Reply With Quote |
| #7 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2004
| Hej Kate! Din svenska är bra ju, var inte orolig över den ![]() Malin, vad kul att du älskar böckerna också. Är ni alla tre E/B fans eller gillar någon J/B också förresten? ![]() __________________ i caved in a desperate moment | |||
| | Reply With Quote |
| #8 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag handlar lätt fraser, men jag behövar ordbok för svårare ![]() Men det är bra träning at post här ![]() Jag älskar B/E. De är ljuvliga!! | |||
| | Reply With Quote |
| #9 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hej Kate, jag heter Mirella och jag håller med Camilla. Du är ju duktig. ![]() Jag älskar Edward och Bella men jag tycker om Jacob och Bellas vänskap. | |||
| | Reply With Quote |
| #10 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det låter bra.. ![]() Jag också! J/B är bra vänner, men inte mera. | |||
| | Reply With Quote |
| #11 | |||
| Addicted Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag tyckte om att det fanns någon där för Bella under den tiden då hon hade det som svårast. Och Jacob hjälpte henne och han var faktiskt helt underbar mot henne. I alla fall i New Moon. Han kanske överdrev lite i Eclipse men han hade ju ändå rätt... ![]() Jag är lite nervös för vem de ska casta som Jacob. Jag har en sådan bestämd bild av hur jag tycker han ska se ut så jag är nästan helt beredd på att jag kommer bli besviken. Men jag hoppas att jag har fel. | |||
| | Reply With Quote |
| #12 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag har inte läsat Eclipse ännu... Men Jacob var perfekt för Bella i New Moon.. Ja, jag har samma problem.. Vi måste hoppas för bäst | |||
| | Reply With Quote |
| #14 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nej, det gör ingenting. ![]() | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |