Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 07-12-2018, 11:47 PM
  #16
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
That's a lot of movement for Garfield.

Yeah it is! I like that gif, poor Odie trying not to go off the table
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 11:53 PM
  #17
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
And then Garfield fell lol

__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 11:54 PM
  #18
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
And then Garfield fell lol

I don't remember that green scale at all,,hmm
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:03 AM
  #19
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
I don't think Garfield likes what it says.
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:07 AM
  #20
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
I don't think Garfield likes what it says.
that's a good observation and probably the reason why he's stomping on it!
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:12 AM
  #21
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
I guess he needs to stop eating like a pig. lol
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:13 AM
  #22
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
I guess he needs to stop eating like a pig. lol
Yeah I'd say so
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:16 AM
  #23
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
I doubt he'd stop. lol
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:24 AM
  #24
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
I doubt he'd stop. lol
Yeah I think you're right he wouldn't.
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:26 AM
  #25
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
He loves food too much.
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:27 AM
  #26
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
He loves food too much.
yeah I don't even love food that much
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:29 AM
  #27
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
No one loves it as much as Garfield does.
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:30 AM
  #28
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
No one loves it as much as Garfield does.
nope that's for sure
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:32 AM
  #29
Fan Forum Legend

 
Melis's Avatar

Moderator of ...
The 80s
 
Joined: Sep 2001
Posts: 758,174
__________________
Go back in time on the 80s Board! Party on, Dudes!
Melis is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 12:35 AM
  #30
Master Fan

 
80s90sIsTheBest's Avatar
 
Joined: Apr 2008
Posts: 15,615
Quote:
Originally Posted by Melis (View Post)
OMG I remember that!
__________________

Erin
80s90sIsTheBest is offline   Reply With Quote
Reply   Post New Thread

Bookmarks


Forum Affiliates
Mel Gibson Site, Boy George Blog, An 80's Girl Film Blog, Unique and Soulful
Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 09:45 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2018.

Copyright © 1998-2018, Fan Forum.


TEST