Fan Forum
Remember Me?
Register

New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Thread Tools
Old 05-08-2008, 02:54 AM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

Finnish Hayden Thread #2: Toijalaan asti jos persaus kestää!

No nih, nyt on vihdoin ja viimein uus Suomi-threadi Skebelöinti jatkukoon!

edellinen threadi

ja kukaan ei taatusti tuu ymmärtää tota otsikkoa mut se siinä parasta onkin

siellä tulee lunta vielä? noh ilmeisesti se on sit Lapin kevät joo no täällä oli sillon viikko sitten aikalailla kesäkelit mut nyt on laantunu siihen normaaliin kevääseen, toissapäivänä oli itseasiassa ihan sika kylmä taas!! mut joo,mäkin ootan kesää ihan sika innolla! kävin viime vklp ostaa uudet bikinit

mites sun hommat sujuu?

mun pitäs varmaan siivota tänään,kun on talon siivouspäivä ja sit mulla on salsatunti kello 19 reikä reikä, odotan innolla koska viime viikolla sitä ei ollu kun oli vappu
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.
icon credit
Hayden
master yoda167 is offline  
Old 05-08-2008, 03:04 AM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Jea, vihdoinkin uus threadi! Ja skebelöinti todellakin jatkukoon! Kiitti muuten, että avasit tän.

Ihan loistava tuo otsikko ja just hyvä, ettei kukaan muu tajuu. Että ihan Toijalaan asti pitäis persauksen kestää?

No joo, siis tiistai-iltana oli sen verran nollassa/miinuksen puolella, että sato niin paljon lunta, että maa meni taas valkoseks. Mutta kyllähän se tietty aamulla suli pois, nyt taitaa olla jotain 13 astetta lämmintä. Viime viikon lopullahan täällä oli parhaillaan jotain 19 astetta.

Heh, bikinit, mulla ei oo ees uimapukua. En oo vuosiin edes uinut. Oishan se ihan kiva uida, mutta pitäis hankkia se uima-asu ja mulle ei ihan mikä vaan kelpaa.

No hommat sujuu niin tahmeesti! Mulla on tässä oikeesti niinku ihan sikavähän aikaa ja mä oon viivytellyt viimetippaan, tää on oikeesti mun koko elämän pahin viimetippa! Mä oon niiiiin väsynyt! Mutta pakko jaksaa... Mulla kun kato ei oo yhtään itsekuria ja oon vähän addiktoitunut yhelle boardille, saat arvata, mille.

Tsemppiä siivoomiseen ja toivottavasti on kivaa salsatunnilla!

Mä kuuntelen täällä Arpan uutta sinkkua repeatilla, vähänks ihana.

No joo, ei kai se auta muu ku mennä takas hommiin. Katotaan ehtiikö sitä tän vuorokauden puolella yhtään nukkua, ja ois vähän pakko alotella tenttiinlukuakin jo... Että kivasti tota multitaskingia kertyy, vaikka mä oon tosi huono siinä.

Last edited by Cereal Killer; 05-08-2008 at 03:12 AM
Cereal Killer is offline  
Old 05-08-2008, 03:47 AM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

Ole hyvä vaan Pitihän sitä avata meille uusi paikka skebelöitsemiseen (hankala tavata muuten )

Joo,munkin mielestä se on oikeesti paras otsikko ikinä joo,kyllä Toijalaan asti pitäs persauksen kestää Hugon ainakin... eiks se tullu siitä kun tössi jotain ni sit se Hugo lens pärseelleen

tosta tulee mieleen yks mainos mikä oli ennen Hesan jäähallissa,kun me käytiin joskus faijan kausikorteilla (firman) lätkämatseissa ni meiän paikkoja vastapäätä oli sellanen mainos jossa luki " Nurmijärvi-vain kivenheiton päässä" ja me aina kaverin kans naurettiin että kyl pitää olla aika hitonmoinen kivenheittokäsi että pystyy sen Nurmijärvelle heittää

Okei,ei siis mikään kauheen pysyvä tila,no sit siellä on aikalailla sama kun täällä, täällä on joku ehkä vähän vajaa 15 tällä hetkellä...no täällä se oli parhaillaan varmaan se pikkusta päälle parinkymmenen...

No mä kyllä tykkään uimisesta,se on kivaa, sitä voi tehä koska vaan ja se on kauheen hyvä ja monipuolinen liikuntavaihtoehto no mäkin oon kyllä aika niuho ton uima-asun suhteen, ostin vähän aikaa sitten sellasen kunnollisen koko uikkarin,se makso aika kipeenä mutta mutsi sponssas vähän ja se on ollu kyl tosi hyvä kun se oikeesti tarkotettu ammattikäyttöön ja on se ihan hyvän näkönenkin vielä mutta oliko *vähän* tuskaa löytää se,siis oikeesti kiersin Helsinkiä ympäri ja kokeilin jotain miljoonaa uikkaria mutta mikään ei istunu,saatika sitten näyttäny ees kohtuulliselta,siis oikeesti ne oli kaikki sellasia että tuli niinku "selkäläskit" ja ei niinku riittäny toi pituus ollenkaan siis niinku haaroista olkapäihin,oli aina niinku kaksinkerroin,se oli tosi omituista,ni kun löysin ton ni vaikka se makso niinku makso ni mä olin että "ihan sama,en jaksa enää" mutta toi bikinien löytäminen oli huomattavasti helpompaa,se on ennen ollu vaikeeta kun ei kauheesti oo tota rintavarustusta ni ei oo istunu kauheen hyvin, mutta nyt kohtuullisen pienellä vaivalla löyty noi en kyllä ois ajatellu ostavani tollasia pinkkikeltanen kukikkaita mutta ne oikeesti näytti tosi hyvältä päällä ja aattelin repästä joskus jotain erilaista

okei,mä ihan oikeesti jaarittelin joku puol sivua uimapuvun ostamisesta, mä olen unohtanu kuinka hyvä mä olen tässä skebelöitsemisen jalossa taidossa

Noh,kyllä se siitä taas!! Kun nyt jaksat vähän aikaa vielä puristaa ni sit se on kaikki ohi!! ja joo arvaan kyllä,mulla on jääny kyllä noi pelit ihan kokonaan väliin, tulee sellaseen aikaan ettei oo ikinä kotona tai sit ei muista kattoa...näin mulle kävi viime vuonnakin...

Ite olen intensiivisesti seurannu sen sisarohjelmaa, so you think you can dance.. me ollaan mutsin kans ihan koukussa siihen HEH

ja kiitos!

no hyvä että on hyvä Arppa!

Tsemppiä tsemppiä vaan!!
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.
icon credit
Hayden
Old 05-09-2008, 06:34 AM
Graphics Team
Moderator Support Team

me and the sky's Avatar

Just tällänen lurkkeri vaan kommentoi että toi teijän otsikko on aivan sairaan hyvä

Joo......
Old 05-09-2008, 10:42 AM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

Joo,niin meiänkin mielestä
icon credit
Hayden
Old 05-10-2008, 02:44 AM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Vuhuu, joku muukin suomalainen. Rohkeesti vaan messiin.

Maria, joo uinti on varmasti tosi hyvä liikuntamuoto, sehän treenaa koko kroppaa. Mä uin itse asiassa tosi paljon joskus lapsena ja varhaisteininä. Ehkä joskus yläasteen aikana lopetin, vaikee muistaa, kun siitä on niin kauan. Eli oikeesti vuosikausia mun edellisestä uintikerrasta. Mun uima-asun pitäis olla 3-osainen, eli bikinin yläosa, sitten siihen "tankini" eli sellanen toppimainen yläosa päälle, joka mielellään peittäis mahan kokonaan ja sitten sellaset lahkeelliset uimashortsit. Eli aika vaativaa, en oo ees jaksanu kunnolla ruveta metsästään, kun niitä ei näytä ainakaan ihan joka paikassa olevan helposti tarjolla. No, ehkä tänä kesänä...

Sä olet kyllä todella hyvä tossa skebelöitsemisen jalossa taidossa, enkä mäkään ihan huono oo.

Kiitos tuesta! Joo, kyllähän tää tässä jossain vaiheessa on ohi, vähän pakko. Dämmit, kun en saa kirjotettua, eilinenkin päivä meni vähän reisille, vaikka olin aamusta jo liikkellä, kun oli puol ysiltä hammaslääkäri. Kympiltä olin jo kämpillä, mutta sitten se päivä jotenkin valui vaan sormien läpi. Siis tosiaan ei saa sitä viheliäisen tekstiä aikaseks, mitä tässä tarvitaan, kun käyn ihan himona läpi näitä vielä lukemattomia kirjoja. Kantsi jättää näinkin viimetinkaan. No, nyt oon melkeen kaikki jo käyny läpi, jospa vihdoinkin sais tohon tietokoneen ruudulle jotain! Kymmenen sivua about pitäis kuitenkin vielä kirjottaa...

Eli yö tässä on painettu ja jatkuvasti keskittyminen herpaantuu. Alkaa vaan pikkuhiljaa huolestuttaan, kun tosiaan ois tenttikin tossa torstaina ja en oo ehtinyt vielä alottaan siihen lukemista. Eli pitäis ASAP saada tää homma pois käsistä kaikkien muidenkin syiden takia. Oon mäkin aika surkea tapaus.

Mä en ole koskaan aikaisemmin näitä mua koukuttavia skaboja kattonut, mutta tänä vuonna tuli tilaisuus ja ihastuin niin siihen ihkuun aussiin. Tota SYTYCD:ia en oo kattonu ku ehkä jotain pari jaksoa, jos oon sattunu oleen telkkarin ääressä, ei se niin kiinnosta mua.

Mites meni salsatunti?

Joo, Arppa on paras.

Kiitos, kiitos!

Eiku takas sorvin ääreen.
Old 06-22-2008, 07:06 AM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

Oho,taas unohtunu tää suomi threadi

mutta näin juhannuksen kunniaks muistin taas tänkin,eli HYVÄÄ JUSSIA!!
icon credit
Hayden
Old 06-23-2008, 08:57 AM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Joo, sulla aina vähän unohtuu. Koita nyt muistaa tää tulevaisuudessa.

Toivottavasti sulla oli mukava juhannus! Mulla oli ihan jees.

Jee, mä oon nyt virallisesti valmistunut! Tutkintotodistus tuli tänään postissa, vaikka se virallinen valmistumispäivä olikin jo viime viikolla, kun oli tiedekuntaneuvoston kokous, jossa mun gradu hyväksyttiin. Speaking of which, mä sain siitä gradusta arvosanan 9/10. Sinänsä aika mahtia, kun odottelin kauhulla, saanko edes normiarvosanaa 8. Mutta jeps, nyt on sitten kaikki lopullisesti purkissa, finito, jihuu!

Ai niin, saan vielä Talentumilta valmistujaislahjaksi Suomen laki I-III. Ei mikään paskempi lahja, yks kirja maksaa kuitenkin sellaset sata euroa.
Old 06-23-2008, 02:07 PM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

mä yritän,aina vaan unohtuu kun postaa noihin muihin threadeihin

Joo,juhannus meni yllättävän mukavasti kiitos vaan

ja kuten sanoin jo msn:llä ni ONNEKS OLKOON!! ja vielä huippu hyvä arvosana,niin sitä pitää!! vaikka tiesinhän mä koko ajan että näin siinä tulee käymään systeri tais saada saman omasta gradustaan jos oikein muistan

ja onneks olkoon vielä valmistujaislahjasta! helmi juttu!!
icon credit
Hayden
Old 06-23-2008, 03:01 PM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

No mun täytynee sitten muistutella sua useammin.

Kiitos vielä! Joo, mä vieläkin oon aika yllättynyt tuosta mun arvosanasta, mutta mikäs sen mukavampaa. Heh, ai tiesit vai? Sun systerilläkin meni sitten aikoinaan homma putkeen.

Jep, nuo lakikirjat on aika hieno homma! Joskus alkuvuodesta tuli semmonen maili, että 300 ensimmäiselle Suomessa tänä vuonna valmistuvalle oikeustieteen kandidaatille lahjoitetaan nuo. Aattelin, etten mitenkään ehdi siihen, kun varmaan tulee hirvee suma valmistumisia sen siirtymäajan loppumisen takia. Mutta näköjään sitte ehdin, sweet!
Old 06-24-2008, 02:32 PM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

niin sun sit vissiin täytyy

Ole hyvä vielä! ja tottakai mä tiesin, mulla on pelottavan hyvä lahjakkuuden vainu ( toi sitaatti ei oikein toimi suomeks mutta suomi threadi ni ) joo,meni,mutta sai sekin sen kanssa aika pitkään ja hartaasti tuskailla mun mielestä se sai kans toisiks parhaan arvosanan,se tais olla E ja kuulemma kukaan ei oo saanu gradustaan L:ää sosiologian laitoksella sitten vuoden 1963 ni aika hyvin

Joo,hieno homma,hyvä että ehit sitten ajoissa!!
icon credit
Hayden
Old 06-25-2008, 04:47 PM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Aika hyvä vainu, joo. No se on tosiaan tuskaisa prosessi tuo gradu, ehkä paskamaisin homma, joka mun on pitänyt koskaan tehdä! Tosin laskeskelin tossa, että jos ottais löysät pois ja laskis vaan ne intensiiviset työjaksot, jolloin se proggis oikeasti eteni, niin oisin saanut sen tehtyä n. kolmessa kuukaudessa 1,5 vuoden sijaan.

Ja mäkään en varsinaisesti tiedä ketään, joka ois saanut 10 (no, enpä tiedä oikeestaan muiden arvosanoja muutenkaan), musta tuntuu, että se on suht harvinainen meillä kans, joten olen enemmän kuin tyytyväinen!

Huomenna pitäis mennä työkkäriin ilmoittautumaan työttömäks työnhakijaks, että oon sitten virallisesti kelpoinen siihen mun ens viikolla alkavaan duuniin.

Mites sulla, mitä oot viimeaikoina puuhaillut?
Old 07-02-2008, 03:51 AM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Hyvää nimipäivää!
Old 07-02-2008, 10:34 AM
Elite Fan

master yoda167's Avatar

No,et oo varmaan ainoo mun käsittääkseni se on aika yleistä...ja tietää sen itekin että koulutöissä suurin aika meni aina niiden välttelyyn

joo,käsittääkseni sellasen saadakseen ni pitää melkein tehä joku maailmaa mullistava keksintö tai teoria

No nyt oot vissiin alottanu työt,mites siellä on menny?

Ja Kiitos! ihmeen moni muistanu...
icon credit
Hayden
Old 07-03-2008, 12:22 PM
Fan Forum Legend

Cereal Killer's Avatar

Moderator of ...
American Idol

Töissä on mennyt ihan mukavasti, edelleen kaikki on tosi ystävällisiä ja mukavia niinku 2 vuotta sittenkin, ja nyt siellä on pikkasen enemmän vähän nuorempaakin porukkaa, mikä on ihan kivaa. Väsyttää vaan niin sikana, kun pitää mennä aina aamuisin epäinhimilliseen aikaan klo 8 duuniin ja mä en vaan osaa mennä tarpeeks aikaisin nukkumaan. Varsinkaan kun oon taas aika sika addiktoitunut jonnekin.

No mä sattumoisin huomasin kalenterista, että sulla on nimipäivä, aattelin sitten onnitella.

Bookmarks

Thread Tools

All times are GMT -7. The time now is 02:29 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top